اوبرساژست یا Ubersuggest در خدمت بازاریابی دیجیتال

0

اوبرساژست(Ubersuggest) با ابزار سئوی مجهز به هوش مصنوعی، بازاریابی دیجیتال را متحول می‌کند

رسانه تخصصی هوش مصنوعی ایران | سیمرغ‌ای‌آی ۲۴ شهریور ۱۴۰۴– پلتفرم جامع سئو Ubersuggest، محصول شرکت NP Digital، امروز با افزودن قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون «بهینه‌سازی برای جستجوی هوش مصنوعی (AI Search Optimization)»، گامی بزرگ در تکامل بازاریابی دیجیتال برداشت. این ویژگی‌های جدید به بازاریابان کمک می‌کند تا نحوه دیده شدن برند خود را در موتورهای جستجوی مکالمه‌محور کشف کرده و آن را بهینه‌سازی کنند.

این به‌روزرسانی، تحلیل‌های جستجوی هوش مصنوعی را مستقیماً با مجموعه ابزارهای موجود مانند ردیابی رتبه، ممیزی سایت (Site Audits) و تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی یکپارچه می‌سازد و به مشکل بزرگ جزیره‌ای بودن داده‌ها که بسیاری از پلتفرم‌های سئو با آن درگیر هستند، پایان می‌دهد.

فراتر از سئوی سنتی: درک حضور برند در دنیای هوش مصنوعی

این به‌روزرسانی، بازاریابان را به ابزارهای پیشرفته‌ای برای سنجش میزان دیده شدن در مدل‌های هوش مصنوعی (AI Visibility)، تحلیل احساسات (Sentiment Analysis) و هوش رقابتی مجهز می‌کند. با نمایش این اطلاعات در کنار معیارهای سنتی سئو مانند رتبه کلمات کلیدی، اوبرساژست(Ubersuggest) تصویری کامل و یکپارچه از حضور یک برند در هر دو فضای جستجوی سنتی و هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

اوبرساژست یا Ubersuggest با قابلیت‌های در خدمت بازاریابی دیجیتال
اوبرساژست یا Ubersuggest با قابلیت‌های در خدمت بازاریابی دیجیتال

قابلیت‌های کلیدی اوبرساژست(Ubersuggest): هوش مصنوعی چگونه به کمک بازاریابان می‌آید؟

  1. درک وسیع از دیده شدن برند در ابزارهای هوش مصنوعی: این ابزار به صورت خودکار و مداوم، میزان دیده شدن و احساسات مرتبط با برند شما را در موتورهای جستجوی مکالمه‌محور برتر ردیابی می‌کند و تصویری شفاف از شهرت آنلاین شما ترسیم می‌نماید.
  2. رمزگشایی از رفتار کاربران در جستجوی هوش مصنوعی: با دسترسی به پایگاه داده‌ای شامل بیش از ۵۰۰۰ نمونه از پرامپت‌ها (دستورات) و سوالات تکمیلی کاربران، می‌توانید بفهمید که مشتریان هنگام تحقیق در مورد محصولات از هوش مصنوعی چه می‌پرسند. این دانش به شما کمک می‌کند تا استراتژی محتوا و بازاریابی خود را هوشمندانه‌تر تنظیم کنید.
  3. تبدیل هوشمندی به رشد با ردیابی استنادات (Citations): هر زمان که هوش مصنوعی به برند یا محتوای شما اشاره کند، اوبرساژست منبع آن (URL)، اعتبار دامنه (Domain Authority) و متن مربوطه را ردیابی می‌کند. بازاریابان می‌توانند این فهرست را استخراج کرده و از این فرصت‌ها برای تقویت اعتبار و اقتدار برند خود استفاده کنند.
  4. تحلیل و مقایسه عملکرد رقبا: به سادگی و در لحظه، میزان دیده شدن، تحلیل احساسات و استنادات خود را با هر رقیبی مقایسه کنید. این داده‌ها به شما کمک می‌کند تا شکاف‌های استراتژیک را شناسایی کرده و مسیر خود را اصلاح کنید.
قابلیت‌های کلیدی اوبرساژست(Ubersuggest): هوش مصنوعی چگونه به کمک بازاریابان می‌آید؟
قابلیت‌های کلیدی اوبرساژست(Ubersuggest): هوش مصنوعی چگونه به کمک بازاریابان می‌آید؟

چرا بهینه‌سازی برای جستجوی هوش مصنوعی دیگر یک انتخاب نیست؟

رفتار کاربران به سرعت در حال تغییر است. آمارها نشان می‌دهد که ۷۲٪ از کاربران به طور مکرر از ابزارهای هوش مصنوعی مولد در فرآیند تصمیم‌گیری برای خرید استفاده می‌کنند و نیمی از آن‌ها صرفاً بر اساس توصیه‌های هوش مصنوعی خرید خود را نهایی کرده‌اند.

2c1df45ec2836b93741f70c547041173

قابلیت جدید اوبرساژست | Ubersuggest با تسهیل دسترسی به تحلیل‌های پیشرفته هوش مصنوعی که پیش از این تنها در اختیار شرکت‌های بزرگ بود، به کسب‌وکارها در هر ابعاد یا اندازه‌ای اجازه داده تا از توصیه‌های هوش مصنوعی از دیدگاه مصرف‌کننده امروزی بهره‌مند شده و رشد خود را تضمین کنند. از سوی دیگر این تحول نمایانگر این مطلب است که یادگیری ابزارهایی چون اوبرساژست و در کنار آن یادگیری مفاهیم هوش مصنوعی برای بازاریابان دیجیتال به موضوعی ضروری بدل گشته است. برای شروع این مسیر می‌توانید راهنمای جامع شروع یادگیری هوش مصنوعی را مطالعه کنید.

🔎 تحلیل تیم تحریریه هوش مصنوعی سیمرغ

این به‌روزرسانی نه تنها به بازاریابان کمک نموده تا رفتار کاربران در موتورهای جستجوی هوش مصنوعی را بهتر درک کنند، که از سوی دیگر امکان رصد لحظه‌ای احساسات کاربران و در نتیجه حفظ شهرت برند را فراهم می‌کند. برای کسب‌وکارهایی که در پی افزایش سهم بازار و بهبود اعتبار دیجیتال خود هستند، این ابزار می‌تواند یک مزیت استراتژیک و حیاتی به شمار آید.

Share.
Leave A Reply