هواداران سامسونگ در پاریس، دور جدیدی از نوآوری‌های این برند را از نزدیک تجربه کردند. رویداد بزرگ سامسونگ با عنوان Galaxy Unpacked 2024 در قلب پاریس و نزدیک طاق پیروزی برگزار شد. در این رویداد، محصولات جدیدی مانند گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 به نمایش درآمدند.

مهم‌ترین ویژگی‌های جدید که با هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) ارائه شده‌اند عبارتند از:

  • مترجم همزمان (Interpreter): این قابلیت می‌تواند به صورت همزمان صحبت‌های شما را به زبان‌های دیگر ترجمه کند. به این ترتیب برقراری ارتباط با افرادی که زبان مشترکی ندارید، آسان‌تر می‌شود.
  • استودیو پرتره (Portrait Studio): با این قابلیت می‌توانید عکس‌های خود را به سبک‌های مختلفی دربیاورید و جلوه‌های ویژه‌ای به آن‌ها اضافه کنید.
  • طرح به تصویر (Sketch to Image): با کشیدن طرح‌های ساده روی گوشی، می‌توانید آن‌ها را به تصویر تبدیل کنید.
گوشی‌های جدید گلکسی با هوش مصنوعی پیشرفته

بازدیدکنندگان از نمایشگاه Galaxy Unpacked 2024 تحت تاثیر قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گلکسی قرار گرفتند. آن‌ها امکان استفاده از این قابلیت‌ها را روی گوشی‌های تاشوی جدید Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 تجربه کردند.

علاوه بر این، سامسونگ از نسخه ویژه‌ای از گوشی Galaxy Z Flip6 برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس رونمایی کرد. این گوشی دارای رنگ زرد با حلقه‌های المپیک، نشان پارالمپیک و لوگوی سامسونگ به رنگ طلایی است و به صورت اختصاصی برای حدود ۱۷ هزار ورزشکاری که در این مسابقات شرکت می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

سامسونگ برای معرفی محصولات جدید خود، شعبه‌های ویژه‌ای تحت عنوان Galaxy Experience Space در هفت شهر دنیا including Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, New York, Seoul and Tokyo ایجاد کرده است. در این شعبه‌ها، بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با جدیدترین گوشی‌های سامسونگ و قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی آشنا شوند.

با رویداد Galaxy Unpacked 2024، سامسونگ فصل جدیدی از نوآوری‌های خود را آغاز کرده است و این قدرت به تمامی نقاط جهان گسترش پیدا خواهد کرد.

Share.
Exit mobile version