کاربردهای اوبرساژست یا Ubersuggest
اوبرساجست(Ubersuggest) با ابزار سئوی مجهز به هوش مصنوعی، بازاریابی دیجیتال را متحول میکند
رسانه تخصصی هوش مصنوعی ایران | سیمرغایآی – ۲۴ شهریور ۱۴۰۴– پلتفرم جامع سئو Ubersuggest، محصول شرکت NP Digital، امروز با افزودن قابلیتهای پیشرفتهای چون «بهینهسازی برای جستجوی هوش مصنوعی (AI Search Optimization)»، گامی بزرگ در تکامل بازاریابی دیجیتال برداشت. این ویژگیهای جدید به بازاریابان کمک میکند تا نحوه دیده شدن برند خود را در موتورهای جستجوی مکالمهمحور کشف کرده و آن را بهینهسازی کنند.
این بهروزرسانی، تحلیلهای جستجوی هوش مصنوعی را مستقیماً با مجموعه ابزارهای موجود مانند ردیابی رتبه، ممیزی سایت (Site Audits) و تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی یکپارچه میسازد و به مشکل بزرگ جزیرهای بودن دادهها که بسیاری از پلتفرمهای سئو با آن درگیر هستند، پایان میدهد.
این بهروزرسانی، بازاریابان را به ابزارهای پیشرفتهای برای سنجش میزان دیده شدن در مدلهای هوش مصنوعی (AI Visibility)، تحلیل احساسات (Sentiment Analysis) و هوش رقابتی مجهز میکند. با نمایش این اطلاعات در کنار معیارهای سنتی سئو مانند رتبه کلمات کلیدی، اوبرساجست(Ubersuggest) تصویری کامل و یکپارچه از حضور یک برند در هر دو فضای جستجوی سنتی و هوش مصنوعی ارائه میدهد.
رفتار کاربران به سرعت در حال تغییر است. آمارها نشان میدهد که ۷۲٪ از کاربران به طور مکرر از ابزارهای هوش مصنوعی مولد در فرآیند تصمیمگیری برای خرید استفاده میکنند و نیمی از آنها صرفاً بر اساس توصیههای هوش مصنوعی خرید خود را نهایی کردهاند.
قابلیت جدید اوبرساجست | Ubersuggest با تسهیل دسترسی به تحلیلهای پیشرفته هوش مصنوعی که پیش از این تنها در اختیار شرکتهای بزرگ بود، به کسبوکارها در هر ابعاد یا اندازهای اجازه داده تا از توصیههای هوش مصنوعی از دیدگاه مصرفکننده امروزی بهرهمند شده و رشد خود را تضمین کنند. از سوی دیگر این تحول نمایانگر این مطلب است که یادگیری ابزارهایی چون اوبرساجست و در کنار آن یادگیری مفاهیم هوش مصنوعی برای بازاریابان دیجیتال به موضوعی ضروری بدل گشته است. برای شروع این مسیر میتوانید راهنمای جامع شروع یادگیری هوش مصنوعی را مطالعه کنید.
این بهروزرسانی نه تنها به بازاریابان کمک نموده تا رفتار کاربران در موتورهای جستجوی هوش مصنوعی را بهتر درک کنند، که از سوی دیگر امکان رصد لحظهای احساسات کاربران و در نتیجه حفظ شهرت برند را فراهم میکند. برای کسبوکارهایی که در پی افزایش سهم بازار و بهبود اعتبار دیجیتال خود هستند، این ابزار میتواند یک مزیت استراتژیک و حیاتی به شمار آید.
Sora 2: نسل جدید تولید ویدئو و صدا با هوش مصنوعی OpenAI تازهترین مدل خود…
۱۰۰ فرد تأثیرگذار حوزه هوش مصنوعی از دید رسانه هوش مصنوعی سیمرغ هوش مصنوعی در…
ChatGPT Pulse آغازگر نسلی تازه از دستیارهای هوش مصنوعی است؛ این مدل از پاسخ به…
نقشه راه فریلنسرها برای تامین امنیت آینده شغلی در عصر هوش مصنوعی فهرست دسترسی سریعنقشه…
راهنمای راهاندازی مدل Grok 4 در Cursor با استفاده از xAI API مدلهای هوش مصنوعی…
مرورگرها مدتهاست فقط وسیلهای برای باز کردن وبسایتها بودهاند، اما حالا با معرفی مرورگر Genspark…